Більшість людей вважає, що фарбування — найскладніша частина роботи з покриттям. Певною мірою це правда, але й фінішне лакування не є простою операцією. Якщо ви нанесете лак неправильно, то можете очікувати швидкого відшарування або навіть появи «апельсинової кірки».
Навіщо потрібне лакування
Без цього додаткового шару ви залишаєте базове покриття беззахисним щодо дії чинників, здатних призвести до відшарування фарби. Результат — поява іржі та інших пошкоджень. Лакове покриття допомагає також створити бездоганний блискучий вигляд. Якщо не використовувати після фарбування автолак, після отримання локальних пошкоджень буде дуже важко підфарбувати цю ділянку так, щоб новий шар фарби ідеально поєднався з попереднім.
Оцініть стан базового покриття
Якщо ви хочете полакувати все авто чи його певні частини, вам потрібно переконатися, що базове покриття має гарний вигляд. Якщо ні, і фарба в поганому стані, то самого лакування недостатньо. Потрібно зробити й попередні етапи: нанести ґрунтовку, підфарбувати і тільки після цього нанести лак. Якщо фарба має бездоганний вигляд, не наносьте автолак поверх старого. Щоб швидко видалити старе прозоре покриття, вам знадобиться дуже дрібний наждачний папір зернистістю приблизно 2000. Замочіть його у воді на годину та відшліфуйте пошкоджене старе покриття, доки воно не зникне повністю. Це називається мокрим шліфуванням. Але будьте обережні, щоб не пошкодити базове покриття. Обов’язково вимийте пошкоджену ділянку, щоб ніякі шматочки не прилипли до автомобіля під час повторного нанесення лаку.
Підготовчі роботи
Покрийте ділянку навкруги відшарованого лаку малярною стрічкою. Потрібно буде наносити автолак у кілька шарів. Якщо ви фарбуєте велику площу, вам знадобиться кілька банок прозорого лаку. Пам’ятайте, що під час кузовного ремонту з підфарбовуванням завжди використовується більше автолаку, ніж ґрунтовки чи фарби.
Лакування
Нанесіть перший шар легкими рухами, це допоможе запобігти появі тріщин. Наступні два шари наносьте без економії, вони мають виглядати повністю вологими! Якщо лакуєте методом розпилення, тримайте балончик чи фарбопульт на відстані 15–20 см від поверхні. Якщо ця дистанція буде меншою, це призведе до появи патьоків. Якщо ви триматимете балончик занадто далеко, фарба ляже нерівномірно. Уникайте виконання робіт у вітряні, спекотні або дощові дні. Оптимальною для лакування вважається температура 22 °C. Не розпилюйте автолак під прямими сонячними променями. Якщо ви все зробили правильно, фінішне покриття автомобіля має виглядати дійсно блискуче! Але потрібно буде натерти автомобіль воском через 30 днів. Такий остаточний штрих потрібен, щоби по-справжньому підкреслити блиск і колір.

