Американські бренди Timberland, GAP і Under Armour поєднують високу якість, практичність і впізнаваний стиль. Саме їх часто обирають українці, які хочуть товари з Америки купити через сервіс Nova Poshta Shopping. У статті розповідаємо, чим вирізняється продукція цих марок і чому вона має попит.
Timberland — стиль поза часом
Ця компанія була заснована у США в 50-х роках минулого століття і здобула всесвітню славу завдяки культовим жовтим черевикам — водонепроникному взуттю, розробленому в 1973 році. Ці черевики було створено як робоче взуття для суворих погодних умов, однак завдяки зручності й упізнаваному дизайну вони стали модним гітом серед міської молоді та прихильників гіп-гоп-культури в 90-х роках XX століття. Сьогодні в асортименті бренду є не лише черевики, а й одяг та аксесуари, що поєднують високу зносостійкість, практичність і стиль.
В останні роки Timberland взяла орієнтир на екопідхід до виробництва товарів: компанія активно впроваджує перероблені матеріали, зокрема пластикові пляшки, для виготовлення текстилю, а також прагне до вуглецевої нейтральності. Зараз понад 80 % моделей взуття Timberland виготовляють з екологічних матеріалів.
GAP — класика американського повсякденного стилю
Цей бренд з’явився наприкінці 60-х років минулого століття у Сан-Франциско і швидко став символом стилю «американський кежуал», пропонуючи зручні джинси, футболки, світшоти, гуді. Секрет успіху одягу від GAP — простий дизайн, гарна якість і доступна ціна. Особливої популярності бренд набув у 90-х роках минулого століття, коли реклама його продукції за участі молодих зірок, зокрема Сари Джесіки Паркер, закріпила імідж молодіжного і демократичного бренду.
GAP є материнською компанією таких брендів, як Old Navy, Banana Republic та Athleta. Це дозволяє охоплювати різні цільові аудиторії — від сімей до молоді.
Under Armour — технологічний спортивний одяг
Компанія була заснована у Балтіморі в 1996 році: Кевін Планк вирішив створити футболку, яка залишатиметься сухою під час інтенсивних фізичних навантажень. Перша модель була виготовлена із синтетичних матеріалів, які відводять вологу від тіла, і це стало революцією у світі спортивного одягу.

Сьогодні бренд спеціалізується на технологічному одязі та взутті для спорту, зокрема бігу, фітнесу, тренувань у залі, американського футболу, баскетболу тощо. Компанія пропонує моделі з тканин HeatGear, ColdGear та Storm для різних погодних умов і температур, а також кросівки з інтелектуальною амортизацією та Bluetooth-сенсорами, які синхронізуються з мобільними застосунками.