Як IP-адреса впливає на трафік з LinkedIn

Як IP-адреса впливає на трафік з LinkedIn

Зміст

LinkedIn – це платформа для спілкування і спільної роботи з величезним числом користувачів, яка являє собою унікальний інструмент для арбітражу. Вона має певний регламент розміщення і формує ставки та умови отримання трафіку з урахуванням IP-адреси.

Про особливості арбітражу трафіку в соцмережі LinkedIn читай у цій статті.

ГЕО і ціна за клік

Ідея арбітражу трафіку в LinkedIn базується на вивченні коригування цін на рекламні інтеграції. Інтерес до реклами різниться за регіонами, що визначає кінцеву вартість кампаній. Чим вищий попит від користувачів у країні, тим дорожче оголошення.

У країнах, де спостерігається хороший попит на рекламу в LinkedIn, CPC фіксується вище через конкуренцію за обмежену кількість місць. Наприклад, в Америці вартість за клік більша, ніж у Пакистані.

Геотаргетинг

LinkedIn визначає місце розташування осіб за IP-адресою, щоб створювати персоналізований регіональний контент і рекламу. Для швидкого просування товарів і послуг у соцмережі важливо використовувати всі доступні інструменти. Треба заздалегідь визначити аудиторію за країнами, регіонами, містами, індексами та налаштувати таргетинг на користувачів, які нещодавно відвідували ці місця. Це дасть змогу привернути додаткову увагу ЦА.

Однак такий підхід може створити проблеми для підприємств, які прагнуть залучити міжнародну аудиторію через арбітраж. Для обходу блокування LinkedIn їм доведеться використовувати відразу 5-10-20 IP-адрес і спеціальні інструменти. Також є ризик, що LinkedIn зможе використовувати IP-адресу для встановлення місцезнаходження користувача, чим порушить його конфіденційність.

Геоблокування в LinkedIn

LinkedIn має низку правил, які не дозволяють рекламодавцям обирати певні держави або регіони для розміщення своїх рекламних матеріалів. Ці обмеження реалізуються за допомогою блокування доступу за IP-адресою.

Коли користувач підключається до мережі, йому дають одну IP-адресу, що дає змогу точно визначити його місце розташування. На основі цих даних можуть бути введені обмеження, встановлені законодавством або правилами соціальної мережі. Наприклад, соціальна мережа LinkedIn може обмежувати публікацію контенту або взаємодію з користувачами залежно від ГЕО. Це створює певні перешкоди для розвитку бізнесу та підтримки можливостей арбітражу.

Приклади геоблокування

У LinkedIn існує низка способів управління доступом до даних. Наприклад, компанії в США можуть обмежити доступ до вакансій для фізичних осіб з інших країн. Групи можуть встановлювати обмеження на членство залежно від регіону. Користувачі також можуть контролювати доступ до свого профілю, дозволяючи або забороняючи його для людей з певних країн. Крім того, LinkedIn може обмежувати доступ до статей і відео відповідно до законодавства і правил свого регіону.

Важливо. На вкладці «Геоблокування» розділу «Конфіденційність і налаштування» всі користувачі соціальної мережі можуть побачити список контенту і функцій, недоступних за територіальною ознакою в їхній країні.

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *